2. İl İçi Yer Değiştirme Sonuçları Birazdan Açıklanıyor

                                                                                                                                                                              
2. İl İçi Yer Değiştirme Sonuçları Birazdan Açıklanıyor






2. İl İçi Yer Değiştirme Sonuçları Birazdan Açıklanıyor.. Bilindiği gibi 2. il içi yer değiştirme sonuçları için Milli Eğitim Bakanlığı tarafından İl Milli Eğitim müdürlüklerine verilen son tarih bugündü. Şu ana kadar her hangi bir İl Milli Eğitim Müdürlüğünün atamaları sonuçlarndırmaması neticesinde mebpersonel.com editörleri olarak görüştüğümüz bazı İl Milli Eğitim Müdürlükleri yetkililerinden aldığımız bilgilere göre bir kaç saat içerisinde il içi yer değiştirme sonuçlarının açıklanacağı yönde bilgi vermişlerdir. Bu kapsamda anlık olarak siz değerli okuyucularımız için takipteyiz. Bu neticede sonuçlarndırmaların Milli Eğitim Bakanlığı tarafından değil İl Milli Eğitim Müdürlüklerince yapılmış olduğunu vurgular, sonuçların yine gün içerisinde birazdan il milli eğitim müdürülüklerince açıklanacağını siz değerli okuyucularımıza bildiririz. -Güncel Sonuç Listesi İçin Tıklayınız

Sayın ziyaretçi biliyor musunuz? Bu yazı sizden önce counter kişi tarafından okundu.
Yasal Uyarı: Yayınlanan yazıların ve haberlerin tüm hakları BİYOLOJİALEMİ.COM'a aittir.biyolojialemei.com'un yazılı izni olmadığı sürece sitede yer alan bilgiler; başka bir bilgisayara yüklenemez, değistirilemez, çogaltılamaz, kopyalanamaz, yeniden yayınlanamaz, postalanamaz, dağıtılamaz. Ancak alıntılanan yazı ve haberlere aktif link verilerek kullanılabilir.

,

0 yorum

LÜTFEN YORUMLARINIZI YAZINIZ

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Blogger tarafından desteklenmektedir.